Доска
Доска: Интернет
Тема : SEO

SEO-статті - 3 чудових способи збільшити трафік на сайт

Кожен сайт потребує якісного SEO-контенту, щоб збільшити органічний трафік і поліпшити видимість у пошукових системах. Це пов’язано з тим, що 71% дій в Інтернеті починаються з пошукової системи.

Сайт генерує 90% трафіку порівняно з соціальними мережами. Проте SEO може бути ефективним тільки тоді, коли статті написані правильно, а копірайтер знає цільову аудиторію та розмовляє з нею правильною мовою. Разом з фахівцями студії копірайтингу Ямбус спробуємо розібратися в цьому.

Ось три перевірених способи залучення трафіку на сайт.

1. Оригінальний та унікальний контент

Алгоритми Google стають дедалі витонченішими у визначенні якості контенту. Таким чином, навіть якщо SEO-копірайтер включає в контент релевантні ключові слова, він може посісти низьке місце в пошукових системах через низьку якість написання або дублювання контенту.

Навіть якщо SEO приносить трафік на ваш сайт, відвідувачі можуть не повернутися, якщо їм не сподобається копірайтинг. Тому пам’ятайте, що ви повинні створювати контент в першу чергу для цільової аудиторії, а не для пошукових систем.

2. Збір семантичного ядра

Ключові слова є рушійною силою SEO. Необхідно визначити головні та допоміжні ключові слова, релевантні вашим послугам чи товарам й засновані на пошукових цілях відвідувачів.

Ось кілька факторів, які необхідно враховувати під час збору ключових слів для написання SEO-копірайтингу:

  • розділяйте ключі на групи, кластери, для різних розділів та категорій;
  • не додавайте в текст зайві ключові слова;
  • використовуйте ключі з довгим хвостом;
  • додавайте регіональні ключі для конкретної країни або міста.

Загалом текст не повинен писатися заради ключів. Фахівці студії Ямбус https://yambus.com.ua/ радять, щоб в першу чергу він був цікавим та спрямованим саме на задоволення інформаційних потреб користувачів.

3. Релевантні метадані

Метадані в SEO - це набір даних, які описують або надають інформацію про зміст веб-сторінки. Це покращує релевантність сайту, тобто співвідноситься з інформацією на самій сторінці та доданими ключовими словами.

Існує два основних типи метаданих:

  • Мета-заголовок: описує тему сторінки. Це допомагає відвідувачам зрозуміти, чого вони можуть очікувати, перейдуть по посиланню. Довжина мета-заголовка в ідеалі має становити 60 символів.
  • Мета-опис: коротко описує зміст сторінки, пояснює та уточнює заголовок. Довжина метаопису має бути 150-160 символів й обов’язково включати ключові для досягнення кращих результатів SEO.

SEO-копірайтинг - це особливий спосіб написання контенту. І якщо ви хочете знати більше, переходьте на сайт студії копірайтингу Ямбус та дізнавайтеся усі подробиці!

 Похожие публикации: SEO

Войти и комментировать [ Вход | Регистрация ]